Cicle Cuencuentahucha d’espectacles teatrals per a públic familiar

Xarop Teatre: “Coralina”

 

Divendres, 18 de novembre, 18.00 i 18.45 hores (passis de 20 minutos)

Sala Sant Miquel de la Fundació Caixa Castelló (Carrer Enmig, 17. 12001 Castelló).

A partir de dos anys. Entrada lliure amb reserva d’entrada en cultura@fundacioncajacastellon.es

 

Coralina és la guardiana de la mar. Coralina acompanya, cuida i protegeix els seus habitants dia a dia. Un dia, de sobte, es produeix l’arribada d’un ser enorme i particular, al qual ningú reconeix.

El nou visitant apareix en la mar i tots sortiran a la seva trobada. Els habitants de la mar es posaran en marxa per a descobrir la seva identitat, els seus secrets i viure una missió sota l’aigua.

La companyia Xarop Teatre neix l’any 1992. Des de llavors ha presentat espectacles de teatre i titelles per a públic familiar, teatre de sala i teatre al carrer. Ha realitzat un important recorregut per l’escena nacional i internacional participant en Festivals, Fires i programacions regulars. Els seus espectacles han evolucionat per diferents maneres de fer el teatre, explorant i jugat amb l’art del teatre per a proposar espectacles versàtils, dinàmics i de contingut. Actualment la companyia Xarop Teatre forma part de l’empresa CeBe Muntatges Teatrals.