CONCURS D’AJUDES

Convocatòria d’Ajudes Fundación Caja Castellón y Caixabank per a Entitats sense ànim de lucre, per a projectes de caràcter assistencial

És una iniciativa dirigida a entitats socials sense ànim de lucre que desenvolupen projectes socials a la província de Castelló, àmbit territorial de Fundació Caixa Castelló.

En la darrera edició s’han presentat 50 projectes, 36 dels quals han sigut secundats, optaven a una dotació econòmica d’entre 2.000 i 8.000 euros i han de desenvolupar-se durant l’exercici 2022.

El 40% han sigut entitats que tenen la seua seu a la ciutat de Castelló i la resta en altres localitats de la província de Castelló.

En aquesta edició 2022 les línies prioritàries estan dirigides a la creació d’ocupació, atenció a refugiats o al Desenvolupament Local.

Segons estableixen les bases de la convocatòria s’ha abonat el 80% en la transferència inicial després de la signatura del conveni, i el 20% restant, quan les entitats presenten la memòria final i certificació de despeses de l’activitat realitzada.

Suscríbete a nuestro newsletter

Responsable de los datos: Fundación Caja Castellón | Finalidad: Responder a la solicitud de información o sugerencias realizadas | Legitimación: Tu consentimiento de forma expresa | Destinatario: No se cederán datos a Terceros | Derechos: Tienes derecho al acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidad y olvido, para más información accede a la política de privacidad.
    He leído y acepto la Política de Privacidad

Suscribirse al newsletter