ALTRES AJUDES

█  Creu Roja Castelló

Gràcies a la col·laboració de Fundació Caixa Castelló, Creu Roja va distribuir al punt d’atenció de Castelló, a través del ‘Pla Respon’ d’Emergència Coronavirus, vals d’alimentació i lots de menjar amb kits de productes de primera necessitat per a les famílies vulnerables, especialment afectades per la conjuntura d’estat d’alarma generada. Amb això unes 170 famílies de la província de Castelló es van acollir a aquesta mesura d’emergència.

█  Banc d’Aliments de Castelló

Davant la situació d’emergència sanitària i social desencadenada per la pandèmia Covid-19, va realitzar una aportació econòmica a “Banc d’Aliments de Castelló” amb la finalitat de distribuir mil vals de menjar. Aquests vals, canviables per menjar en establiments d’alimentació de Castelló, van ser distribuïts directament per l’entitat a aquelles famílies que estava vivint situacions de dificultat, en particular famílies sense recursos, persones majors i en situació de dependència o dones víctimes de violència de gènere, necessitades d’assistència i ajuda.

█  Confederació Provincial de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica COCEMFE-Castelló

La Fundació col·labora amb aquesta O.N.G. d’àmbit estatal i sense ànim de lucre, que el seu principal objectiu és la promoció i defensa dels drets de les persones amb discapacitat física i orgànica, i la millora de la seva qualitat de vida fins a aconseguir la seva plena integració, educativa, laboral i social. L’objectiu de la col·laboració es va destinar a la subvenció, al costat d’altres institucions, del transport adaptat de l’alumnat de la Granja-Llar “El Rinconet”, a Vilafamés.

Cáritas Diocesana Segorbe-Castellón

Fundació Caixa Castelló ha ampliat la seua col·laboració amb Càritas Diocesana Segorbe-Castelló per a contribuir a pal·liar els efectes del coronavirus COVID-19. Fundació Caixa Castelló col·labora amb l’entitat en l’adquisició de material sanitari i de cura personal, així com la dotació de mitjans per a poder realitzar la labor assistencial de Càritas Diocesana Segorbe-Castelló. Entre el material aportat figuren guants, màscares, gel hidro-alcohòlic, ulleres i uniformes laborals.

Suscríbete a nuestro newsletter

Responsable de los datos: Fundación Caja Castellón | Finalidad: Responder a la solicitud de información o sugerencias realizadas | Legitimación: Tu consentimiento de forma expresa | Destinatario: No se cederán datos a Terceros | Derechos: Tienes derecho al acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidad y olvido, para más información accede a la política de privacidad.

He leído y acepto la Política de Privacidad

Suscribirse al newsletter