Mini i Malisme: “Contacontes monstruosament diversos”

Divendres, 12 d’abril de 2023, 18.30 hores. Entrada lliure amb reserva previa prement ací.

Sala Sant Miquel de la Fundació Caixa Castelló (carrer d’Enmig, 17. Castelló)

Mini i Malisme, són dos éssers que venen del món dels monstres, un lloc que està molt lluny i molt a prop a la vegada, un lloc ple de criatures diferents. Porten una maleta de contes, històries, sorpreses, colors, brilli-brilli, pors, amor i preguntes; i tenen moltes ganes de compartir-les amb vosaltres.

Mini i Malisme és un contacontes que ens convida a endinsar-nos en el món de la diferència, allà on viu tothom que queda fora d’aquest món.

Sessió de mediació artística amb motiu de l’exposició ‘Post Lux Tenebras’ de l’artista Alejandro Ocaña dirigida a un grup de 20 infants de 4 a 10 anys, amb una duració de 90 minuts.

Guiu/Laia Gimeno Bardis i Maria Laudes són duis amiguis que comparteixen tren, casa i entelèquies que han decidit treballar conjuntament.

Maria Laudes. Compatibilitza la ceràmica i la il·lustració amb projectes de mediació. Aplica eines artístiques contemporànies per al tractament de temes delicats, com ara la mort, la diversitat, el gènere o la grassofòbia. Ha estudiat Belles Arts (UGR i UMH), màster PERMEA (CCCC i UV) i el programa d’estudis d’Articulacions (IVAM), també ha treballat amb institucions com CulturaLab en la UMH, CEFIRE Artísticoexpressiu, el CCCC o l’IVAM.

Guiu/Laia Gimeno Bardis. Amb un peu en les ruralitats i l’altre en els estudis cuir intenta reapropiar-se del folklore, les tradicions i els sabers rurals i perifèrics per a kuiritzar-los i generar esquerdes i nous possibles. Ha estudiat Belles Arts (UB), màster de professorat (UB) i el programa d’estudis d’Articulacions (IVAM) i ha treballat amb institucions com La Capella, Santa Mònica, La Panera, Hangar o IVAM.