La Fundació Caixa Castelló finança beques d’estudi a l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló per al curs 2018/2019

José Quereda, President en funcions de la Fundació Caixa Castelló i Miguel Monar, Director de la Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló es van reunir el dijous, 19 de juliol, a la Casa Abadia de Castelló, amb Alberto Armijo, gerent de la Fundació Caixa Castelló, per a signar una col·laboració que permetrà a la Fundació Caixa Castelló dotar econòmicament una sèrie de beques per a cursar Estudis Superiors de Disseny i de Màster en Edició d’Obra Gràfica a través del Gravat i la Serigrafia, durant el curs acadèmic 2018/2019.

En concret s’ofereixen tres beques de 800 euros per a alumnat procedent de Cicles Formatius que vulga realitzar Estudis Superiors de Disseny, i dues beques de 1300 euros per a alumnat procedent d’Estudis Superiors que vulga cursar el Màster. Tota la informació pot trobar-se en la web de la Fundació Caixa Castelló www.fundacioncajacastellon.es.