COLÒNIA SEIDIA 2024

Inici preinscripcions el 2 d’abril a les 9:00 hores

Dirigida a xiquetes, xiquets i joves d’entre 8 i 16 anys, de qualsevol part del món, la Colònia Seidia és un dels centres de la província amb major antiguitat i experiència dins l’àmbit de l’oci i l’educació ambiental.

La seua ubicació privilegiada a Benassal i la idoneïtat de les seues instal·lacions, amb grans espais, la fan òptima per al desenvolupament d’activitats en la natura i la consecució dels seus objectius: convertir l’oci i temps lliure dels menors en un instrument per a l’enriquiment i desenvolupament personal, intel·lectual i afectiu.

El centre compta amb personal propi de cuina i manteniment, i un equip d’educadors format per Monitors de Temps lliure i Animadors Juvenils que realitzen un programa d’activitats adaptat al rang d’edat dels participants.

A través d’activitats lúdiques i participatives, jocs tradicionals i cooperatius, i tallers es potencia la seua creativitat i autonomia, a més de fomentar la convivència, les relacions d’amistat i la companyonia en un ambient de desconnexió digital.

Excursions, sopars sota les estreles, piscina, jocs d’aigua, rocòdrom, tirolina, gimcanes, vetlades nocturnes i moltes més sorpreses us esperen en la màgica Seidia.

TORNS I DATES:

MINI COLÒNIA. Creix en la naturalesa. Del 24 al 27 de juny. De 7 a 9 anys.

PRIMER TORN. Del 28 de juny al 5 de juliol. De 8 a 13 anys.
– GRUP B: d’11 a 13 anys.

SEGON TORN. Del 9 al 16 de juliol. De 8 a 13 anys.
– GRUP B: d’11 a 13 anys.

TERCER TORN. Del 19 al 26 de juliol. De 8 a 13 anys.
– GRUP B: d’11 a 13 anys.

QUART TORN. Del 30 de juliol al 6 de agost. De 8 a 13 anys.
– GRUP B: d’11 a 13 anys.

CINQUÉ TORN. Del 9 al 16 de agost. De 10 a 16 anys.
– GRUP A: de 10 a 12 anys.
– GRUP B: de 13 a 16 anys.

Preus:

Torn de 4 dies (MINI COLÒNIA):
Preu: 195€ (inclòs allotjament, manutenció, activitats, i transport en autobús, anada i tornada)

Torns de 8 dies:
Preu: 380€ (inclòs allotjament, manutenció, activitats, i transport en autobús, anada i tornada)

Descomptes:

Al segon germà: 10%
Al tercer germà o més: 15%

Inscripció:

Enviant el formulari del web: https://castellon-en-ruta-cultural.es/colonias-verano-castellon/ S’habilitarà el 2 d’abril a les 9:00 hores.

Quan la Fundació comuniqui l’admissió, la plaça quedarà confirmada després de fer l’ingrés de l’import total de la colònia en el termini que s’indiqui.

Renúncies i devolucions:

La renúncia a la plaça en els 15 dies anteriors al torn només donarà dret a la devolució del 25% de l’import, excepte per malaltia del menor que li impedisca assistir o una altra causa que puga justificar-se.

No hi haurà dret a devolució si es renuncia dins dels 7 dies previs al començament del torn, o una vegada iniciat, per voluntat pròpia dels menors o dels seus familiars.