Cicle Cuencuentahucha d’espectacles teatrals per a públic familiar

Teatre Conino Gurillo: “La Conina Viatgera”

Divendres, 28 de maig, 18.30 hores. Sala Sant Miquel de la Fundació Caixa Castelló (d’Enmig, 17. Castelló).

Entrada gratuïta amb reserva prèvia en cultura@fundacioncajacastellon. Informació al telèfon 964 232 551

Ús obligatori de màscara i compliment de protocols de seguretat en sala

Aquesta obra de clown i marionetes, interpretada per l’actor castellonenc Conino Gurillo, planteja un diàleg sobre les relacions humanes, l’amistat, com viure, com trobar el camí de la vida i com triar.

Es tracta d’una versió lliure del Petit príncep d’Antoine de Saint Exupéry en el qual l’autor reflexiona sobre què és l’important de la vida, què volem ser i fer, com trobar l’essencial en les coses senzilles.

Un divertit pallasso inicia un viatge amb una viatgera molt xicoteta. En el seu itinerari d’aventures per l’univers trobaran a una reina, un geògraf, un home de negocis, un vanitós… tots molt seriosos que es creuen ‘importants’. Però la xicoteta viatgera i el pallasso descobriran que el realment important es troba en les coses senzilles. Ella l’ajudarà a ell i ell ajudarà a ella.

Una gran aventura plena d’emocions.

Espectacle de 50 minuts de duració per a públic a partir de 4 anys.