La Troupe Malabó: Rural Mágicus

Rural Magicus és un espectacle d’ambientació medieval per a públic familiar, on els xiquets i els seus pares podran disfrutar d’un estona d’allò més divertit. En l’espectacle Jacinto i Cándida, dos mossos de poble, partixen rumb a la glòria a la recerca de la màgia. Cándida conduirà l’espectacle, tractant de fer una tragèdia màgica a cavall entre Shakespeare i Copperfield. Al seu costat trobem al noble Jacinto, un mosso ignorant i ordinari, bojament enamorat de Cándida l’amor del qual no és correspost. Però com no s’adona de la situació, continua intentant aconseguir l’amor de Cándida.

En Rural Magicus hi ha efectes de màgia de gran efectisme, com a levitacions, la caixa d’espases o la taula flotant; també jocs de plomalls que canvien de color i altres sorprenents efectes a més de complicats efectes de malabars i jocs de punteria. Tot amb gran sentit del ritme, participació del públic i un innocent humor blanc absurd, utilitzant tècniques de pallasso.

La Troupe Malabo

En l’actualitat La Troupe Malabo és una de les xicotetes companyies de la Comunitat Valenciana que aposta per la creació pròpia des dels seus inicis amb més expectatives de creixement, que treballa per tot el país donant oportunitats de professionalització als jóvens que s’acosten al món de les tècniques de circ, la interpretació, o les arts escèniques en general.

Encara que és la tendència a l’humor i al clown el que distingix a La Troupe Malabo, a l’hora de crear espectacles mai s’han tancat portes a nous formats. Tant és així que actualment la diversitat de formats en gira va des del correfoc, passant pel lúdic taller de circ, i fins als originals espectacles de clown del carrer.

La Troupe Malabo continua creixent per a convertir-se, amb el temps i l’esforç necessaris, en una de les companyies estables de la Comunitat Valenciana.

Cicle Hucha MÀGICA d’espectacles de màgia per a jóvens de la Fundació Caixa Castelló.

Saló d’Actes de l’Edifici Hucha, divendres, 4 d’abril, 18.30 hores.

Entrada lliure fins a completar aforament. Recomanat a partir de 4 anys.