El passat dijous 18 de juny, durant la sessió de la Junta de Patronat de la Fundació Caixa Castelló celebrada al Real Casino Antic de Castelló, ambdues institucions van formalitzar la signatura d’un conveni de col·laboració.
L’acord té com a objectiu el desenvolupament conjunt de projectes en els àmbits cultural, social i mediambiental, àrees que comparteixen com a fins fundacionals comuns. El conveni contempla també la divulgació del patrimoni cultural i de les activitats socials d’ambdues entitats entre la ciutadania castellonenca.










