Inici Centres arrendats

Centres arrendats

Residència Avinguda Casalduch

Avinguda Casalduch, 56-a. 12005 Castelló.

Dedicat a habitatges tutelats per a la Tercera Edat, està cedida en arrendament, des de l’any 2005, a ‘Residencial Castelló Serveis Integrals per a la Tercera Edat’ per un termini de 24 anys. Disposa d’una superfície construïda de 5.773 metres quadrats en un solar de 2.280 metres quadrats.

Residència de la Tercera Edat Salvador Guinot

Carrer Herrero, 59. 12005 Castelló.

Dedicat a residència per a la Tercera Edat, estan cedida en arrendament, des de 1999, a ‘Residencial Castelló Serveis Integrals per a la Tercera Edat’ per un termini de 30 anys. Disposa d’una superfície construïda de 3.386 metres quadrats en un solar de 7.773 metres quadrats.

█  Residència APNAC

Gran Via Tàrrega Monteblanco. 12006 Castelló.

Conjunt residencial arrendat a l’Associació de Pares de Persones amb Autisme de Castelló per a usos de centre de dia i residència.

L’immoble disposa de 1738 metres quadrats de superfície construïda i 2402 metres quadrats de jardins, terrasses i accessos.

█  Piscina Coberta de Vinaròs

Carrer María Auxiliadora, s/n. 12500 Vinaròs.

Cedida en arrendament a Servol Acción, S.L. des de l’any 2005. Les instal·lacions ocupen un solar de 1.582 metres quadrats.

Poliesportiu “Mas dels Frares”

Partida Mes dels Frares, s/n. 12560 Benicàssim.

Aquestes instal·lacions esportives han estat arrendades des de l’any 2013. En l’actualitat l’arrendatari és Ripotenis, S.L. El solar ocupa 37.284 metres quadrats amb tot tipus d’instal·lacions esportives, tant cobertes, com descobertes.

Edifici Hucha

Carrer d’Enmig, 82. 12001 Castelló.

Des de 2013 està llogat a l’Ajuntament de Castelló. L’edifici disposa de 5.200 metres quadrats edificats, distribuïts en un soterrani, planta baixa i cinc plantes. Per a ús de la Fundació Caixa Castelló s’ha reservat el Saló d’Actes, en la primera planta; a més del garatge i el magatzem del soterrani.

Centre Cultural Vila-real

Plaça de la Vila, 8. 12540. Vila-real.

L’edifici disposa de 415 metres quadrats distribuïts en dues plantes que es troben arrendats a l’Ajuntament de Vila-real per a dependències municipals. Fins a 2012 va albergar un aula informàtica i aules per a cursos d’anglès.

Suscríbete a nuestro newsletter

Responsable de los datos: Fundación Caja Castellón | Finalidad: Responder a la solicitud de información o sugerencias realizadas | Legitimación: Tu consentimiento de forma expresa | Destinatario: No se cederán datos a Terceros | Derechos: Tienes derecho al acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidad y olvido, para más información accede a la política de privacidad.

He leído y acepto la Política de Privacidad

Suscribirse al newsletter