• La partida d’aquesta edició és un 42% superior als 70.000 euros destinats en 2017
  • Les sol·licituds, per un import màxim de fins a 10.000 euros, poden presentar-se fins al dia 13 d’abril
  • Les iniciatives estaran orientades a fomentar l’ocupació i a millorar la qualitat de vida de majors, persones amb discapacitat o que treballen amb col·lectius en risc d’exclusió social
  • Aquesta convocatòria s’emmarca dins de l’acord anual pel qual *Bankia aporta 65.000 euros a la Fundació Caixa Castelló per a desenvolupar projectes socials i de millora del medi ambient

29 de març de 2018

Bankia i la Fundació Caixa Castelló han engegat per quart any consecutiu el programa d’ajudes ‘Acció Social 2018′, dotat amb 100.000 euros, per a recolzar projectes socials en la província, amb especial rellevància als quals fomenten l’ocupació.

A aquesta convocatòria, Bankia ha destinat 50.000 euros i la Fundació Caixa Castelló, altres 50.000 euros, la qual cosa suposa incrementar en un 42% els 70.000 euros que ambdues entitats van mobilitzar l’any passat per a engegar el programa d’ajudes de 2017.

Bankia i la Fundació Caixa Castelló consideren prioritari el suport a les iniciatives que puguen generar nous llocs de treball en la província de Castelló; que impulsen el medi local mitjançant projectes socioassistencials que fomenten l’assentament de la població; així com el respatler a la labor de les entitats que treballen en la integració de persones i col·lectius en situació de desigualtat.

El conveni ha sigut subscrit pel director de la Territorial de Bankia a València i Castelló, Jaime Casas; el director de zona Castelló Sud de Bankia, Vicente Miralles; el President en funcions de la Fundació Caixa Castelló, de José Joaquín Quereda; i el gerent de la Fundació Caixa Castelló, Alberto Armijo. La signatura ha tingut lloc en la seu de la Fundació Caixa Castelló.

La convocatòria finançarà projectes per un import d’entre 2.000 i 8.000 euros que es dediquen a millorar la qualitat de vida de joves i menors en risc d’exclusió social, víctimes de violència de gènere, drogodependents, persones sense sostre, reclusos i exreclusos, així com persones amb discapacitat o en situació de dependència.

A més, en aquesta edició les organitzacions poden optar de forma extraordinària a un parell d’ajudes de 10.000 euros cadascuna, així com a deu ajudes d’1.000 euros.

El director de la Territorial de Bankia a València i Castelló, Jaime Casas, ha destacat que “el significatiu increment de la partida destinada a aquesta convocatòria posa de manifest el compromís de Bankia i de la Fundació amb les associacions provincials que es dediquen a millorar el dia a dia dels castellonencs”.

“Volem ressaltar que aquest conveni amb Bankia, com en anys anteriors, permet a la Fundació Caixa Castelló potenciar els seus suports i ajudes en l’àmbit de l’exclusió social i de col·lectius especialment vulnerables, així com en programes mediambientals de la província de Castelló, activitats en les quals la Fundació té la seua mateixa raó de ser”, ha subratllat José Joaquín Quereda, vicepresident primer de la Fundació Caixa Castelló.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 13 d’abril i les bases de la convocatòria poden consultar-se en les web de Bankia i de la Fundació Caixa Castelló.

Conveni anual

El programa d’ajudes ‘Acció Social 2018′ s’emmarca dins de l’acord global subscrit per ambdues entitats pel qual Bankia aporta 65.000 euros a la Fundació Caixa Castelló per al desenvolupament de programes en la província.

En aquesta edició, Bankia aportarà a més 12.000 euros a una convocatòria que té per objectiu desenvolupar programes mediambientals en la província de Castelló.

Igualment, se celebrarà una jornada de voluntariat ambiental per als empleats de Bankia i els seus familiars en el Barranc dels Horts, d’Ares del Maestrat, dirigida a la repoblació de plantons, que inclou una visita a la Colònia Seidia a Benassal de la Fundació Caixa Castelló.

Bankia i la Fundació Caixa Castelló consideren fonamental el suport als projectes on més es justifica la raó de ser de l’acció social, les iniciatives socioassistenciales i de foment de l’ocupació, i valoren, igualment, la participació de voluntariat en els projectes, així com la integració social dels beneficiaris.

Foto: De esq. a dreta: el gerent de la Fundació Caixa Castelló, Alberto Armijo; el director de zona Castelló Sud de Bankia, Vicente Miralles; i el president en funcions de la Fundació Caixa Castelló, de José Joaquín Quereda.

Bankia y la Fundación Caja Castellón convocan ayudas por 100.000 euros para proyectos de acción social