Teatro de lo Inestable: El acto más hermoso del mundo

Sala San Miguel de la Fundació Caixa Castelló (carrer d’Enmig, 17. Castelló de la Plana)

Dimarts, 28 de novembre de 2017, 19:30 hores.

Accés lliure amb invitació a arreplegar prèviament a la Casa Abadia de Castelló (Plaça de l’Herba, s/nº, 2º pis).

Pase especial per a Gente Major, a les 10:30 hores. Invitacions a recollir a la Regidoria de Gent Major (planta baixa de l’Ajuntament de Castelló de la Plana).

Coincidint amb la XXV Mostra de Teatre Reclam 2017, la Fundació Caixa Castelló programa a la Sala San Miguel ‘El acto más hermoso del mundo’, una obra de ‘Teatre de lo Inestable’, una companyia amb més de trenta creacions a les seues esquenes. L’obra és una proposta escènica en to poètic i testimonial cap al viatge a la vida sexual plaent en la vellesa. Conté un principi actiu d’amor per la vida, les persones i el sexe.

‘El acto más hermoso del mundo’ és eixir al carrer i prendre-la, embellir-la i educar-la amb una proposta escènica protagonitzada per gent gran, amb gent gran que ballen, parlen, accionen, que es despullen emocionalment i parlen del sexe com a celebració de la vida, com el do que posseïm i que sempre es van obstinar a reprimir, com un acte de goig i d’amor per consentiment i desig mutu.

‘El acto más hermoso del mundo’ és una proposta escènica instalativa en to poètic i testimonial, que indaga en la relació de l’íntim del sexe amb el públic del carrer o la plaça, que s’interroga sobre els mecanismes del tabú i de la repressió sexual, i que es manifesta amb llibertat d’expressió artística.

‘El acto  más hermoso del mundo’ és una afirmació del cos sensible i eròtic de la vellesa per mitjà de cossos que es mostren, que ballen i que besen.

Idea i direcció: Maribel Baiona, Rafa Palomares

Coreografia: Eva Bertomeu

Intèrprets: Juanjo Tomás, Valentí Piñot, Isabel Requena, Arantxa Pastor, Henar del Pas i Mª Ángeles Abad

Dramatúrgia: Maribel Baiona, Rafa Palomares