Tallers d’arts plàstiques per a joves en “La Llum de la Memòria”

Sala San Miguel de la Fundació Caixa Castelló, de dilluns a dijous fins al 25 de juliol, 18.00 a 19.00 hores

Entrada lliure fins a completar aforament, amb inscripció gratuïta prèvia

Durant el mes de juliol, i amb motiu de l’exposició “La Llum de la Memòria” de la Sala San Miguel de Castelló, la Fundació Caixa Castelló proposa tallers divulgatius de temps lliure en horari de tarda per a grups reduïts amb edats compreses entre els 6 i 12 anys.

“La Llum de la Memòria” és una iniciativa organitzada per a acostar el millor del nostre patrimoni artístic a través d’una selecció d’obres d’elevada qualitat, intervingudes i recuperades pel Servei de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Diputació de Castelló en les quals es fa patent la professionalitat i la delicadesa del personal que presta el seu servei en aquest departament.

Per això, la Fundació Caixa Castelló proposa tallers d’arts plàstiques, impartits pel personal de l’Entitat, que tindran lloc en sessions d’una hora de durada, de dilluns a dijous, de 18.00 a 19.00 hores, a la Sala San Miguel, amb inscripció gratuïta prèvia.

Per a la primera setmana de juliol es proposa un:

• Taller de vidrieres, els dilluns i dimecres
  • Taller d’elaboració tèxtil a través de reciclatge, els dimarts i dijous.

L’objectiu de les sessions és que els més joves  se submergeixin en el món de la creació artística d’una manera divertida i didàctica amb l’objectiu de fomentar el desenvolupament, la memòria, l’agudesa psicomotriu, l’habilitat intuïtiva, l’oratòria, la creativitat… elements indispensables per al desenvolupament de la personalitat i de les habilitats socials per a treballar en un grup amb un únic objectiu: crear una història única i especial que es pugui veure i compartir amb uns altres.

La inscripció ha d’efectuar-se remetent degudament emplenada al correu electrònic programacion@fundacioncajacastellon.es (signada pel responsable del menor), per correu postal (Casa Abadia, Plaza de l’Herba, s/n, 12001 Castelló), o lliurant-la directament a la Casa Abadia de la Fundació Caixa Castelló.

Descarregar full d’inscripció fitxa taller.