Qui Som?

La Fundació Caixa Castelló és una institució privada sense ànim de lucre que va iniciar la seua activitat en la segona meitat de l’any 1991. Posterior, però quasi simultàniament, es produeix la fusió efectiva de la Caixa d’Estalvis de Castelló i la Caixa d’Estalvis de València, per a formar la Caixa d’Estalvis de València, Castelló i Alacant, Bancaixa que seria a partir d’eixe moment l’entitat patrocinadora de la Fundació.

Després de la creació de Bankia per diverses Caixes, -entre elles, Bancaixa-, la Comissió Permanent de la Fundació Caixa Castelló, en la seua sessió del 23 de juliol de 2012, va aprovar que la Fundació Caixa Castelló continuara amb personalitat jurídica pròpia per a complir, per temps indefinit, la labor continuadora de l’Obra Social de la Caixa d’Estalvis de Castelló, al marge per complet de l’entitat financera Bankia.

La missió de Fundació Caixa Castelló és dur a terme i promoure tot tipus d’activitats d’interès general i particular, les de recerca, ensenyament, cultura, medi ambient, sanitat, assistència social, així com aquelles que responguen a les necessitats sentides per la societat.

La consecució d’aquestes finalitats s’aconsegueix a través de la realització de diverses activitats de gestió pròpia en centres propis o col·laborant al sosteniment de les activitats realitzades en centres que no són de la seua titularitat. Tot açò amb l’objectiu de conservar els senyals d’identitat de l’Obra Social al servei de la societat castellonenca.

Suscríbete a nuestro newsletter

Responsable de los datos: Fundación Caja Castellón | Finalidad: Responder a la solicitud de información o sugerencias realizadas | Legitimación: Tu consentimiento de forma expresa | Destinatario: No se cederán datos a Terceros | Derechos: Tienes derecho al acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidad y olvido, para más información accede a la política de privacidad.

He leído y acepto la Política de Privacidad

Suscribirse al newsletter