La Fundació Caixa Castelló tanca l’exercici 2017 amb una aportació de 687.000 euros a la societat castellonenca, dels quals 361.000 euros van ser aportacions econòmiques directes a 79 entitats sense ànim de lucre de caràcter social, cultural i mediambiental. Capítol destacable d’aquestes aportacions ha sigut el Concurs d’Ajudes amb més de 8000 beneficiaris i 46 entitats participants.

Així mateix, en aquest ordre d’aportacions, la Fundació Caixa Castelló cedeix l’arrendament gratuït d’instal·lacions, per un valor de 326.000 euros a 15 entitats i institucions de la província de Castelló perquè desenvolupen activitats afins als objectius de la Fundació. Açò ha fet extensible la labor de la Fundació a localitats com l’Alcora, Morella, Nules, la Vall d’Uixó, La Vilavella o Borriana amb la col·laboració dels Ajuntaments d’aquests municipis.

A més, la Fundació Caixa Castelló ha mantingut la seua oferta d’activitats pròpies en els seus tres programes: cultural, assistencial i mediambiental, aconseguint la xifra rècord de 323.000 beneficiaris.

José Quereda, President en Funcions de la Fundació Caixa Castelló destaca que “aquest esforç econòmic i humà, en els àmbits assistencial, cultural i mediambiental, en els quals la Fundació té la seua mateixa raó de ser, posa en evidència el nostre compromís amb la societat castellonenca. Els resultats obtinguts ens animen a seguir treballant per a mantenir-los i incrementar-los”.