Diumenge, 27 de maig de 2018

Cicle “Castelló en Ruta”

Ruta per Fanzara: Museu a l’aire lliure (MIAU) i riu Millars per pas de l’Escaleta

• Senderista
  • Naturalesa
  • Cultural
  • Familiar
Dificultat Fàcil. Recorregut pel casc urbà de Fanzara i circular al costat del riu Millars.
Dificultat baixa (5 quilòmetres anada i tornada, desnivell 100 metres + recorregut urbà).
Recomanada per a tots els públics.
Recomanacions Roba i calçat esportiu. Prismàtics. Aigua i esmorzar.
Càmera de fotos.
Vestit de bany i tovallola per si la climatologia permet el bany en un toll del riu Millars.
Desplaçament Cotxes particulars.
Tancament d’inscripcions 25 de maig a les 13:00 hores (confirmar disponibilitat de places amb anterioritat).

Punt de trobada: 9:30 hores en el Bar d´Abajo, en l’entrada de Fanzara des de Castelló

√ Finalització13:30 hores al Bar d´Abajo

√   Comida no inclosa

(*) S’inclou segur de responsabilitat civil

En aquesta excursió podrem gaudir de el MIAU a Fanzara (projecte de museu a l’aire lliure). Els carrers, places i cada racó d’aquesta localitat acullen les obres d’artistes contemporanis espanyols i estrangers que han volgut portar l’art urbà a aquest poble de l’interior convertint-ho així en un Museu en continu creixement.

Després de la visita, farem un xicotet recorregut al costat del llit del Millars, a través de el pas de l’Escaleta (tram suspès sobre el riu, seguint el traçat d’una antiga sèquia i protegit per una barana), fins a arribar a una bonica zona de bany. Durant el camí podrem comparar la frondositat d’una zona d’ombria amb una altra zona devastada per un recent incendi.

En aquesta activitat descobrirem…

• Patrimoni històric i natural de l’Alt Millars
  • Museu a l’aire lliure de Fanzara
  • Riu Millars