Diumenge, 15 d’abril de 2018

Cicle “Castellón en Ruta”

Jérica-Viver: Per la vora del Palància

• Senderista
  • Naturalesa
  • Cultural
  • Familiar
Dificultat
  • Dificultat moderada: 15 quilòmetres en ruta circular.
  • Desnivell: 283 metres de pujada i 276 de baixada.
  • Recomanada per a tots els públics. Xiquetes i xiquets majors de 7 anys, acostumats a caminar per muntanya i distàncies llargues
Recomanacions Roba i calçat esportiu. Bordó o punter per a salvar el riu. Aigua i esmorzar.
Desplaçament Cotxes particulars.
Tancament d’inscripcions
  • 13 d’abril a les 13:00 hores (confirmar disponibilitat de places amb anterioritat).
  • Grup mínim 15 persones i màxim 45

√ Punt de trobada: 9:00 hores a la FUENTE DE RANDURÍAS (darrere de les instal·lacions esportives de Jérica, en les proximitats del riu)

V Finalització: 14:30 hores a la FUENTE DE RANDURÍAS

(*) Inclou assegurança de responsabilitat civil

Les localitats de Jérica i Viver, en l’Alt Palància, compten amb un magnífic patrimoni històric i natural de gran bellesa. Entre els seus recursos més apreciats, estan les aigües de les moltes fonts i rambles que discorren pels seus termes municipals, les quals desemboquen en el riu Palància, que solca ambdós municipis, i vertebra les comarques de l’Alt Palància i Camp de Morvedre.

Partint del nucli urbà de Jérica, realitzarem una excursió circular recorrent els marges dret i esquerre del Palància, descobrint encantadors paratges com les Coves del Sargal de Viver o el meandre natural de La Vuelta de la Hoz  de Jérica. A més, ens endinsarem pels nuclis urbans per a conèixer preciosos racons com el Parc de La Floresta de Viver, el carrer San Roque de Jérica, o l’antiguitat que desprenen els recintes murallats de la Vila de Jérica.

Entre tant, la ruta discorrerà entre horts, tant de secà com de regadiu, pinedes, molins i fonts que complementaran el nostre recorregut per estos bells municipis.

Contacto:

Fundació Caixa Castelló