CONCURS D’AJUDES

Convocatòria d’Ajudes Fundación Caja Castellón y Caixabank per a Entitats sense ànim de lucre, per a projectes de caràcter assistencial

Us volem comunicar que la Convocatòria d’Acció Social 2022 de Fundació Caixa Castelló i CaixaBank obri el seu termini de presentació de sol·licituds aquest dimarts 19 d’abril i finalitzarà el 10 de maig. És una iniciativa dirigida a entitats socials sense ànim de lucre que desenvolupen projectes socials a la província de Castelló.

Les entitats poden rebre una dotació econòmica d’entre 2.000 i 8.000 euros per a projectes que es desenvolupen durant l’exercici 2022. En les BASES de la convocatòria està tota la informació necessària.

La presentació de sol·licituds es fa només de manera en línia i el primer pas, també per a entitats que hagen participat en edicions anteriors, és registrar-se en el següent ENLLAÇ, i seguir les indicacions que es rebran per correu electrònic.

Esperem que aquesta informació siga del vostre interès.

Suscríbete a nuestro newsletter

Responsable de los datos: Fundación Caja Castellón | Finalidad: Responder a la solicitud de información o sugerencias realizadas | Legitimación: Tu consentimiento de forma expresa | Destinatario: No se cederán datos a Terceros | Derechos: Tienes derecho al acceso, rectificación, supresión, limitación, portabilidad y olvido, para más información accede a la política de privacidad.
    He leído y acepto la Política de Privacidad

Suscribirse al newsletter