Tallers mediambientals a l’Ajuntament de Nules amb la col·laboració de la Fundació Caixa Castelló

Fundació Caixa Castelló, com a fruit de la renovació del conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Nules, col·labora amb les activitats mediambientals per a joves, de 6 a 12 anys, organitzades per aquest Ajuntament de la comarca de la Plana Baixa.

Durant el mes de juliol i agost la Fundació Caixa Castelló impartirà tres tallers gratuïts, lligats al mitjà urbà i natural del municipi de Nules, amb els quals mostra el seu compromís amb l’educació ambiental i sensibilització ciutadana en temes de medi ambient i sostenibilitat.

Tots els tallers s’imparteixen en el Paratge Natural Municipal L’ Estany de Nules, al camí de Cabeçol, 12, en horari de matí, de 10:00 a 12:00 hores, sense inscripció prèvia.

La Fundació Caixa Castelló ha programat els tallers:

• Diumenge, 7 de juliol: Taller d’energies renovables
  • Diumenge, 14 de juliol: Taller cuida la teva platja
  • Dissabte, 3 d’agost: Taller de fauna mediterrània

A més, s’han programat dos tallers addicionals:

• Dissabte, 27 de juliol: Gran repte 2019: Un món sense plàstic
  • Dissabte, 31 d’agost: Vine a per la teua bandera!