Taller de memoria: La ciutat de Castelló a la col·lecció de fotografía Nicolau

Sala San Miguel de la Fundació Caixa Castelló (Carrer d’Enmig, 17. Castelló). Dilluns, 12 de juny, 19:00 hores

Joan Montañés Xipell i Ferran Sanchis Cardona

Entrada gratuïta fins completar aforament de 40 persones

Legado Nicolau

Amb motiu de l’exposició de fotografía d’Antonio Nicolau Sorribes i el seu fill J. Antonio Nicolau Fabregat, tots dos professionals de la medicina durant el segle XX a Castelló que van ser grans aficionats a la fotografía, Joan Montañés Xipell i Ferran Sanchis Cardona es reunirán cada dilluns per tal de conversar al voltant del Castelló que podem descobrir en aquest conjunt de més de mil imatges que es presenten en aquesta mostra a la sala d’exposicions San Miguel de la Fundació Caixa Castelló. Les conversacions es centraran cada dilluns en una de les quatre àrees temàtiques: Castelló ciutat, La Plana de Castelló, Festes de la Magdalena i Port i Grau.

El taller es realitzarà en quatre sessions, els dies 22 i 29 de maig, i 5 i 12 de juny, a les 19:00 hores. En cada sessió s’obsequiaran cinc postals amb reproduccions facsímil d’imatges seleccionades de la col•lecció de fotografies Nicolau. Les persones que assistisquen a les quatre sessions seran obsequiades amb un album facsímil on poder conservar les fotos lliurades en les quatre sessions.