Cicle d’espectacles de teatre per a joves “Cuencuentahucha”

Salanegra Kids: “Ciència Club Clown”

Divendres, 24 de gener, 18.30 hores. Sala d’actes de l’Edifici Guardiola. Entrada lliure fins a completar aforament.

Qui va dir que la ciència era sol per a científics? ‘Ciència Club Clown’ és un exemple de com el teatre pot educar als més joves.

Dues excèntriques científiques anomenades Dendrita i Alcalina ens mostraran un laboratori realment impressionant a vessar d’aparells, peculiars personatges, però sobretot ple d’experiments científics d’allò més curiós i educatiu. Per a això, les actrius Mariló Tamarit i Asun Cebrián reinventen el gènere del clowning en un simulat programa televisiu en el qual canvien els trucs de màgia amb pastissos i globus per provetes de laboratori i espectaculars reaccions químiques.

Un lloc replet de materials amb els quals experimentar i aprendre ciència al mateix temps que et diverteixes, gràcies a l’assessorament pedagògic de la Càtedra de Divulgació Científica de la Universitat de València en la qual, a més, també es pretén visibilitzar el paper de les dones científiques.

Salanegra Kids és una companyia independent de teatre nascuda a Cantàbria en 2007 que actualment se situa a València on dissenya espectacles d’autoria pròpia o adaptació de clàssics.