Relació del centres amb la direcció

Centres cedits a entitats

Centre Cultural l’AlcoraAvinguda Tinent General Federico Michavila, s/n. 12110 L’Alcora.Cedit des de 2004 per a usos culturals. És un edifici de 759 metres quadres distribuïts en dues plantes.█  Centre Cultural de MorellaCarrer Colomer, 4. 12300 Morella.Cedit des de 1995, acull una ludoteca, una biblioteca i un aula d’informàtica. El centre ocupa un edifici de 682 metres quadrats distribuïts en tres plantes.  Centre Cultural de NulesAvinguda València, 6. 12520 Nules.Cedit des de 1999 per a l’organització d’activitats culturals. El centre ocupa 2619 metres quadrats, distribuïts en tres plantes. Centre Cultural Palau de Vivel de La Vall d’UixóCarrer Sanchis Tarazona, 25. 12600 La Vall d’Uixó.Cedit des de 1992, acull activitats culturals de la localitat. L’edifici, de tres plantes, disposa de 853 metres quadrats utilitzables, i es troba en un solar de 1.081 metres quadrats.  Centre de VilavellaCarrer Sant Vicent, 3-5. 12526 La Vilavella.Cedit des de 2003, per a usos culturals, es troba en un edifici de dues plantes i soterrani, amb una superfície total de 365 metres quadrats.  Museu-Arxiu de la Taronja de BorrianaCarrer Major, 10. 12530 Borriana.Cedit des de 1994 a la Fundació Museu-Arxiu de la Taronja, disposa de 873 metres quadrats distribuïts en quatre plantes.  Pavelló Poliesportiu de Vila-realAvinguda de França, s/n. 12540 Vila-real.Cedit des de 1993, es tracta d’un pavelló cobert d’1.534 metres quadrats construït en un solar de 6.102 metres quadrats.

Centres arrendats

Residència Avinguda CasalduchAvinguda Casalduch, 56-a. 12005 Castelló.Dedicat a habitatges tutelats per a la Tercera Edat, està cedida en arrendament, des de l’any 2005, a Residencial Castelló Serveis Integrals per a la Tercera Edat per un termini de 24 anys.Disposa d’una superfície construïda de 5.773 metres quadrats en un solar de 2.280 metres quadrats.  Residència de la Tercera Edat Salvador GuinotCarrer Herrero, 59. 12005 Castelló.Dedicat a residència per a la Tercera Edat, estan cedida en arrendament, des de 1999, a Residencial Castelló Serveis Integrals per a la Tercera Edat per un termini de 30 anys.Disposa d’una superfície construïda de 3.386 metres quadrats en un solar de 7.773 metres quadrats.█  Piscina Coberta de VinaròsCarrer María Auxiliadora, s/n. 12500 Vinaròs.Cedida en arrendament a Intur-Pazos-Tàctica O.T.I. des de l’any 2005 per un termini de 12 anys.Les instal·lacions ocupen un solar d’1.582 metres quadrats.  Poliesportiu “Mas dels Frares”Partida Mes dels Frares, s/n. 12560 Benicàssim. Aquestes instal·lacions esportives han estat arrendades des de l’any 2008. Des de juliol de 2013 l’arrendatari és Tàctica 10 Gestió, S.L., per un termini de 10 anys.El solar ocupa 37.284 metres quadrats amb tot tipus d’instal·lacions esportives, tant cobertes, com descobertes.  Centre Cultural AlmassoraCarrer Sant Pascual, 1. 12550 Almassora.La primera planta del centre, de 222 metres quadrats, està arrendada a Bankia des de l’any 2005 per un termini de deu anys. Té dues plantes addicionals, de 445 metres quadrats, disponibles per a lloguer o venda, que han albergat, fins a l’any 2012, una sala d’exposicions i conferències, aula d’informàtica i sala d’estudi.A partir de l’1 de gener de 2015 el Centre va ser cedit a l’Associació IDEM, dedicada a la igualtat d’oportunitats entre homes i dones, així com sensibilitzar a les persones sobre el medi ambient, per destinar-ho a activitats assistencials. Edifici HuchaCarrer d’Enmig, 82. 12001 Castelló.Al juny de 2013 es van llogar, per un termini de cinc anys, 2400 metres quadrats de l’edifici a l’Ajuntament de Castelló.L’edifici disposa de 5.200 metres quadrats edificats, distribuïts en un soterrani, planta baixa i cinc plantes. Per a ús de la Fundació Caixa Castelló s’ha reservat la segona planta, amb destinació a Seu Social; el Saló d’Actes, en la primera planta; a més del garatge i el magatzem del soterrani i la cinquena planta completa.  Centre Cultural Vila-realPlaça de la Vila, 8. 12540. Vila-real.L’edifici disposa de 415 metres quadrats distribuïts en dues plantes que es troben arrendats a l’Ajuntament de Vila-real per a dependències municipals.Fins a 2012 va albergar un aula informàtica i aules per a cursos d’anglès.

Centres disponibles

█  Centre d’AtzenetaCarrer Sant Isidre, 12. 12132 Atzeneta.Centre de 112 metres quadrats disponible per albergar o vendre. En el passat va albergar un gimnàs.█  Centre Cultural del Grau de CastellóCarrer Sebastián Elcano, 20. 12100 Grau de Castelló.El centre ocupa un entresòl de 316 metres quadrats.█  Centre Cultural d’OndaCarrer Sant Miquel, 10. 12200 Onda.El centre, distribuït en dues plantes (planta baixa i soterrani), té 529 metres quadrats.

Suscríbete a nuestro newsletter

Suscribirse al newsletter