Nules i Fundació Caixa Castelló continuaran col·laborant en l’organització d’activitats culturals i mediambientalss

L’Ajuntament de Nules i Fundació Caixa Castelló continuaran col·laborant en l’organització i finançament de diverses activitats emmarcades en els programes de dinamització cultural i mediambiental que es duguen a terme en la localitat de Nules.

Aquest acord és fruit de la renovació del conveni de col·laboració signat per les dues institucions que estarà en vigor al llarg d’enguany 2019 i que compta amb un pressupost de 5.400 euros.

“Amb aquest conveni podem aparéixer com a patrocinadors en la cartellera, catàlegs, publicacions i altres mitjans de difusió de les diferents activitats que s’organitzen. De fet, Nules organitza una important programació cultural i també des de fa uns anys de caràcter mediambiental, de manera que amb aquest acord continuem promocionant i donant suport tant la cultura com les activitats mediambientals”, comenta l’Alcalde de Nules, David García.

A més, l’Ajuntament de Nules es compromet a difondre les diferents accions objecte d’aquest conveni en els canals publicitaris habituals de la programació pròpia. De la mateixa manera, la Fundació Caixa Castelló cedeix a l’Ajuntament l’ús que considere oportú de l’edifici que l’entitat té en la població.