Cicle “Els imprescindibles de San Miguel” en La Llum de la Memòria

MíNiMa, 3 solos

Dijous, 6 de juny, Sala San Miguel (carrer d’Enmig, 17. Castelló), 20:30 hores

Entrada lliure fins a completar aforament per a 160 espectadors a través d’invitació gratuïta (màxim 2 per persona, indicant nom, correu electrònic i telèfon de contacte), a recollir a partir del 10 de maig.

• En el telèfon 964 232 551 (de dilluns a divendres, de 8.15 a 14.45 hores)
  • A través del correu electrònic programacion@fundacioncajacastellon.es
  • A la Casa Abadia (Plaza de l’Herba, s/núm., 2n. Castelló, de dilluns a divendres, de 8.15 a 14.45 hores)

MíNiMa – 3 solos és una proposta de dansa contemporània amb tres ballarins que han destacat per les seues interpretacions i creacions, a més de per el seu treball en els més importants festivals i escenaris de l’escena contemporània internacional. En Mínima – 3 solos, ens mostren el seu treball en solitari. Tres solos en un, tres peces des d’enfocaments diferents en un mateix espai, tres coreògrafs en un sol espectacle proposat per la Fundació Caixa Castelló amb l’objectiu d’aprofundir i explorar l’art coreogràfic en les seues tendències més diverses i contemporànies.

In Between duo sense ella, de Mikel Aristegui (Galícia), 10’
In Between és un crit feminista que juga amb els rols masculí i femení en la dansa i en la societat pretenent, amb ironia, donar un gir als cànons establits sobre la masculinitat, la fragilitat i el drama operístic.

21:53, de Nikita Arischenko (Rusia-Valencia), 7’
Algun savi va dir que llibertat absoluta és l’absència de por i aqueixa por es té quan perds una cosa important. A les 21.53 va succeir la meua pèrdua que va deixar la seua petjada bastant profunda i poc suportable. I ara és el temps de ser comptada.

Hoogerman short, de Mario G. Sáez / Erre que erre (Cataluña), 15’
Hoogerman és una peça inspirada en l’obra de l’artista digital Han Hoogerbrugge que busca corporitzar el treball d’animació digital d’aquest artista adaptant-lo al llenguatge escènic. Un home amb les seues obsessions, ansietats i pors, la reconversió d’aquest món virtual en una cosa orgànica, la volta al cos.

• Es prega puntualitat. Una volta escomençat l’espectacle no será possible accedir a la Sala.