Fundació Caixa Castelló beca a cinc alumnes de la Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló per al curs 2018/2019

La Fundació Caixa Castelló ha dotat econòmicament una sèrie de beques per a cursar Estudis Superiors de Disseny i de Màster en Edició d’Obra Gràfica a través del Gravat i la Serigrafia, durant el curs acadèmic 2018/2019, amb l’objectiu d’ajudar el desenvolupament formatiu i professional de l’alumnat de l’EASD que aspire a continuar amb la seua formació i que haja destacat pel seu rendiment acadèmic.

En concret, i després de l’estudi de les peticions presentades, s’ha oferit una beca dotada amb 2600 euros a l’estudiant Jannete Oded Medina amb destinació a la realització d’un Màster Oficial en Edició d’Obra Gràfica a través del Gravat i la Serigrafia per al curs 2018/19, que s’imparteix en l’EASD de Castelló.

A més, s’han entregat quatre beques, per un import total de 2400 euros destinades a alumnes i alumnes que hagen cursat Cicles Formatius en l’EASD de Castelló. En concret a María Rubio Vilar i Sergi Príncep Cano, per a realitzar Estudis Superiors de Disseny Gràfic i a Andrea Borrás Mofort i Gema Llàtser Homs, per a realitzar Estudis Superiors de Disseny d’Interiors.

La Fundació Caixa Castelló i l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló faran lliurament de les acreditacions als alumnes seleccionats el pròxim 15 d’abril en el marc de les Jornades de Disseny organitzades per l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló.