La Fundació Caixa Castelló vol presentar les seues condolences a la família de Pedro Gozalbo, referent social a Castelló en la política, el medi ambient i l’entorn rural, mort aquest dimecres en el seu domicili de Les Useres.

Pedro Gozalbo, natural de Les Useres, pare de dues filles, dos fills i dues nétes, estava jubilat de la seua vida professional que va transcórrer en el sector ceràmic en el qual va exercir funcions de directiu i empresari al llarg de quaranta anys. Va simultanejar el seu treball amb l’exercici de la política des de l’any 76, primer en UCD i, posteriorment, en el CDS d’Adolfo Suárez fins a la seua desaparició. Va ser President fundador i Diputat en Els Corts.

Actualment apartidista, havia bolcat la seua activitat en la defensa dels interessos socials de diversos col·lectius. Era Patró de la Fundació Caixa Castelló i de la Fundació Blasco de Alagón en les quals participava activament en les seues comissions permanents i unes altres, a més de desenvolupar una important labor de compromís en els últims deu anys, en ajudar a plantar més de 60.000 arbres en els terrenys cremats de l´Alcalatén.

Descanse en pau.