Inici CULTURA

CULTURA

La Cultura, en la seva més àmplia accepció, ha estat i segueix sent una de les grans apostes de l’obra social i cultural. La Fundació Caixa Castelló, desenvolupa activitats culturals i artístiques, directament als seus centres, o amb altres institucions i entitats de Castelló i província, a través d’exposicions, premis, conferències, promoció de les arts escèniques, etc.

María Llopis: “Un hombre aparece muerto”

María Llopis: "Un home apareix mort" Ajuntament de Les Coves de Vinromà (Plaça d’Espanya, 19, 12185 Les Coves de Vinromà, Castelló) Del 30 de setembre al 7...

Vicente Castell Alonso: “Paisatge”

Autor: Vicente Castell Alonso Títol: Paisatge Tècnica: Oli sobre llenç Dimensions: 62 x 82 cm.

José Sábat: “El Pinar”

Autor: José Sabat Títol: El Pinar Tècnica: Oli sobre llenç Dimensions: 135 x 95 cm.

Miguel Collado Bertolín: “Estudi i jardí de Porcar”

Autor: Miguel Collado Bertolín Títol: Estudi i jardí de Porcar Tècnica: Oli sobre llenç Dimensions: 115 x 80 cm.

Joaquín Michavila: “Bodegó”

Autor: Joaquín Michavila Títol: Bodegó Tècnica: Óli sobre llenç Dimensions: 162 x 130 cm.

Joaquín Michavila: “Composició, sèrie ‘El Llac'”

Autor: Joaquín Michavila Títol: Composició, sèrie ‘El Llac’ Tècnica: Oli sobre llenç Dimensions: 74 x 54 cm.

Joaquín Michavila: “Composició, sèrie ‘El Llac'”

Autor: Joaquín Michavila Títol: Composició, sèrie ‘El Llac’ Tècnica: Óli sobre llenç Dimensions: 81 x 101 cm.

Joaquín Michavila: “Sense títol, sèrie ‘El Llac'”

Autor: Joaquín Michavila Títol: Sense títol, sèrie 'El Llac' Tècnica: Óli sobre llenç Dimensions: 83 x 68 cm.

Luis Prades Perona: “Figures en rosa i roig”

Autor: Luis Prades Perona Títol: Figures en rosa i roig Tècnica: Óli sobre llenç Dimensions: 89 x 116 cm.

Events de cultura ja celebrats

Suscríbete a nuestro newsletter

Suscribirse al newsletter