Publicacions

Simón Fos Martín

Sinopsi

Estudi subvencionat per RESOLUCIÓ de 6 d'octubre de 1999, de la Conselleria de Medi Ambient, per al desenvolupament de plans de recuperació i maneig d'espècies amenaçades de flora i fauna silvestre. Esta investigació representa la primera aproximació a la flora saxícola i terrícola que colonitza els substrats carbonatats de la província de Castelló. Aporta noves citacions florístiques que incrementen la riquesa específica d'este valuós espai i inclús la de la flora liquènica de la Comunitat Valenciana.

Simón Fos Martín

Carmen Vives
Encarnación Cebrián
Vicente Deltoro

Sinopsi

Estudi del medi físic i natural del Barranc dels Horts que va rebre el Premi Bancaixa de Estudis sobre l'agroentorn en 1995. En base a l'estudi, els autors realitzen diferents propostes de gestió dels recursos naturals i de difusió mitjançant l'Educació Ambiental.

Carmen Vives
Encarnación Cebrián
Vicente Deltoro

Isabel Queral
PDF 0.00 €

Sinopsi

Publicació divulgativa sobre el patrimoni natural del Barranc dels Horts que destaca diferents punts d'interès a través d'un recorregut caminant pel bosc. En cada punt es  reflexen les seues particularitats de flora, fauna i arquitectura de pedra seca associada a les activitats tradicionals de la zona.

Isabel Queral
PDF 0.00 €

Si està interessat a adquirir alguna de les publicacions en format paper, pot contactar amb la Fundació Caixa Castelló a través del formulari de contacte (Activitats Culturals)

Suscríbete a nuestro newsletter