LLOGUERS

EDIFICI EMBLEMÀTIC

La Fundació Caixa Castelló és un referent de la ciutat de Castelló, no solament per la seua oferta social i cultural, sinó també pel valor emblemàtic de l’Edifici Hucha, la seua seu d’activitats. Açò li converteix en un espai singular per a celebrar actes de caràcter institucional, social, acadèmic, formatiu…

EN PLE CENTRE DE CASTELLÓ

És el millor emplaçament per a celebrar tot tipus d’esdeveniments per la seua excel·lent ubicació en ple centre de Castelló, amb fàcil accés en comptar amb pàrquings en els carrers adjacents.

AMPLITUD D’HORARIS

El Saló d’Actes de l’Edifici Hucha té un ampli horari d’obertura: de dilluns a divendres, de 08:00 a 21:00 hores.

L’edifici és plenament accessible per a les persones de mobilitat reduïda, sense existència de barreres arquitectòniques i disposa dels mitjans tècnics necessaris per a desenvolupar l’activitat amb la qualitat necessària.

Per a interessats i informació complementària contactar mitjançant el telèfon 964 232 551 o el correu electrònic programacion@fundacioncajacastellon.es

Suscríbete a nuestro newsletter

Suscribirse al newsletter