ALTRES AJUDES

█  Associació Familiar Castellonenca

La Fundació Caixa Castelló finança ajudes destinades a vals de menjador i articles de primera necessitat,  distribuïts per l’Associació Familiar Castellonenca. Gràcies a això es beneficien al voltant de nou-centes famílies castellonenques sense recursos, especialment famílies nombroses amb nens menors de 16 anys, de les quals es fa un seguiment personal pels voluntaris de l’Associació.

█  Centre d’Educació Infantil de 1er. Cicle Enrique Odriozola

La Fundació Caixa Castelló col·labora amb aquest Centre d’Educació Infantil dirigit a xiquets d’entre nou mesos i tres anys, pertanyents a unitats familiars amb importants manques socioeconòmiques. Aquesta activitat es desenvolupa en l’edifici denominat “Col·legi de Xiquets Orfes Sant Vicent Ferrer de Castelló”, que va ser la Casa Pairal de la família Climent – Avinent, on va nàixer orfe de pare el bisbe Climent i que va deixar aquesta propietat en testament als xiquets orfes i joves de Castelló i província.

█  Projecte Amigó

Es col·labora amb Projecte Amigó en la dotació anual de cinc beques destinades al tractament i la reinserció de drogodependents amb penes privatives de llibertat dictaminades pels jutges, emmarcades a el “Programa Terapèutic Educatiu per a Joves Drogodependents” amb l’objectiu de donar suport a les famílies.

█  Associació de Dones “La Torreta” del Barri Sant Agustín

Amb l’Associació de Dones “La Torreta” del Barri Sant  Agustí de Castelló la Fundació Caixa Castelló colabora econòmicament per sostenir realització durant un any d’activitats d’ajuda i integració social que promoguin la igualtat entre home i dona al barri Sant  Agustí.

█  Confederació Provincial de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica COCEMFE-Castelló

La Fundació col·labora amb aquesta O.N.G. d’àmbit estatal i sense ànim de lucre, que el seu principal objectiu és la promoció i defensa dels drets de les persones amb discapacitat física i orgànica, i la millora de la seva qualitat de vida fins a aconseguir la seva plena integració, educativa, laboral i social. L’objectiu de la col·laboració es va destinar a la subvenció, al costat d’altres institucions, del transport adaptat de l’alumnat de la Granja-Llar “El Rinconet”, a Vilafamés.

Suscríbete a nuestro newsletter

Suscribirse al newsletter