De conformitat amb el que s’estableix per les autoritats competents per a la contenció del coronavirus (COVID-19) les activitats de la Fundació Caixa Castelló s’han vist alterades per a adaptar-se a la nova realitat sanitària i fins a un altre avís.

Sala d’Estudi de la CASA ABADIA de la Fundació Caixa Castelló

• Fundació Caixa Castelló està adoptant els protocols oficials d’actuació recomanats per a la reobertura de la Sala d’Estudi de la Casa Abadia amb la finalitat de buscar la màxima garantia de seguretat per a professionals i usuaris.
  • Aprofitant aquesta circumstància, i coincidint amb el període estival de menor afluència d’usuaris, Fundació Caixa Castelló està escometent obres de millora, tant pel que fa a l’accessibilitat com a les instal·lacions de la Casa Abadia.

Per aquesta raó la Sala d’Estudi romandrà tancada al públic fins al mes de setembre, coincidint amb el període de menor afluència d’estudiants. La reobertura al públic es comunicarà a través de les xarxes socials de la Institució.

Des de la Fundació Caixa Castelló lamentem els inconvenients generats i esperem tornar al més prompte possible després de l’adequació de les instal·lacions, amb el compromís de poder oferir un millor servei als seus usuaris.

Per a consultes pose’s en contacte amb informacion@fundacioncajacastellon.es o a través de les xarxes socials.

#FundacióCaixaCastelló #totaniràbé #EnsCuidemEntreTots